Vi bærer mundbind og har åbent i alle vores synshaller.
Grundet Covid-19 situationen, er der kun adgang for vores kunder i synshallerne, hvis de bærer mundbind. Såfremt at kunder ikke har mundbind, bedes de afvente ude foran selve synshallen.
Vi bærer mundbind og har åbent i alle vores synshaller.
Grundet Covid-19 situationen, er der kun adgang for vores kunder i synshallerne, hvis de bærer mundbind. Såfremt at kunder ikke har mundbind, bedes de afvente ude foran selve synshallen.
Har du haft en oplevelse, som du ikke er helt tilfreds med, kan du skrive til vores Teknisk ansvarlig Paul Christensen ved at udfylde formularen på denne side.
Vi behandler klagen så hurtigt som muligt, men du kan forvente at høre fra os inden for 3 hverdage. I ferieperioder kan det tage lidt længere tid.
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse .
Du kan se adresser, åbningstider og priser på de enkelte synshaller