Applus Bilsyn åbner ny synshal i Jyderup

Ny synshal i Jyderup
bestil tid white

Online booking

Bestil tid her

synshal white

Synshal nær dig

Find Synshal

priser white

Gode tilbud nær dig

Bilsynspriser

Applus Bilsyn åbner ny synshal i Jyderup 

Applus Bilsyn, der netop er kåret til Årets Synshal for femte år i træk, åbner ny synshal i Jyderup i et partnerskab med Søren Friis Auto.

Bilisterne i Jyderup og omegn får kortere til deres lokale bilsyn samt en række fantastiske syns- og bilprodukter.

Sådan lyder, ifølge Per V. Rasmussen, administrerende direktør hos Applus Bilsyn, kort og godt fordelene ved den nye synshal, som synskæden åbnede for nylig i Jyderup.

Danmarks bedste bilsyn
- Applus Bilsyn har lige vundet Årets Bilsyn-prisen for femte år i træk. Det er Danmarks bedste bilsynsvirksomhed, ganske enkelt. Vores kunder kan altid ringe til vores kundeservice, også udenfor åbningstiden. Med Applus ServiceTjek, der er et nyt gratis og uforpligtende tilbud til kunderne, giver vi bilen et ekstra tjek og gratis vedligeholdelsestips. Herudover tilbyder vi folk i Jyderup en gratis rustkontrol og gratis genindkaldelse, så vi automatisk booker det næste bilsyn, siger Per V. Rasmussen.

Den nye synshal i Jyderup har adresse hos Applus Bilsyns samarbejdspartner, Søren Friis Auto, på Industrivej 12 i det østlige Jyderup ved landevej 23.

Ifølge indehaver Søren Friis driver autoværkstedet i dag sin forretning på 1.100 overdækkede kvadratmeter. Heraf har den nye Applus Bilsyn fået en etableret værkstedshal på knap 100 kvm med egen indgang. De to virksomheder, der altså kommer til at ligge dør om dør, skal sammen servicere områdets kunder.

Kunderne sparer tid
- Vi er rigtig glade for samarbejdet med Applus Bilsyn, fordi vi kan tilbyde vores kunder bilsyn på matriklen. Dermed skal vi ikke længere bruge 30-40 minutter af kundens tid på at kontakte et bilsyn og køre derhen og tilbage. Vi ordner det selv med det samme. Derudover betyder flere forskellige kompetencer under samme tag, at vi sammen får bedre mulighed for at tiltrække flere kunder, siger Søren Friis, som i januar ansætter sin fjerde medarbejder.

Målinger: Kundeservice i top
Indtil videre servicerer to synsmedarbejdere fra Applus Bilsyn i Holbæk kunderne i den nye synshal. For Applus Bilsyn er stadig på udkig efter den helt rette person til at drifte synshallen på sigt, forklarer Applus Bilsyns ledelse, der ser store perspektiver i åbningen i Jyderup.

- Vores oplevelse er, at to komplimenterende bilvirksomheder, der går sammen, tiltrækker nye kunder. Fordi man kan tilbyde nye kompetencer og hjælpe kunderne hurtigt og kompetent. Det tror vi også på bliver tilfældet her.

- Herudover har Applus Bilsyn, som de eneste i branchen, et kundeservicescore-system, hvor kunderne dagligt bedømmer vores indsats i synshallerne. Det tror jeg, at mange lokale kunder vil opfatte positivt. Det styrker tilliden til den service, vi leverer i Jyderup, siger adm. direktør hos Applus Bilsyn, Per V. Rasmussen.

Fakta: Applus Bilsyn lader kunderne bedømme servicen

På en score fra 1-7 ligger Applus Bilsyn, målt i 145 synshaller landet rundt, i gennemsnit på 6,7, og kundetilfredsheden stiger løbende. Det betyder, at kunderne i Jyderup fremover vil kunne se, hvordan andre bilister i området bedømmer synshallen i Jyderup.